Beoordelingen van Gossimijne Venray

Recente recensies

5.0
petra vermeulen
14 februari 2024

wij hebben genoten van de heerlijke vleesproeverij voor 2 personen, was top

Michael
9 februari 2024
Ellen.fleuren
5 februari 2024

Correcte bezorgtijd, zoals afgesproken. Het eten was prima op temperatuur en friet heerlijk krokant, wij hebben heerlijk gegeten.

Frank
3 februari 2024

Hey hallo, het eten was prima verzorgd en nog goed warm. Wij hadden alleen bij chicken on the nail toch iets anders verwacht ipv drie stokjes kippendij. Hey was gewoon een kip saté van kippendij ( veel kwabbel vlees ) Laat ik het zo zeggen, vroeger was de chicken on the nail toch anders en veeel lekkerder. Nogmaals het was prima verzorgd. Maar of ik nu echt lekker heb gegeten voor €45? Ik vondt het wat tegen vallen.

M. Peeters
19 januari 2024

HEEL erg teleurstellend. De kip (chicken on the nail) was koud en er zat totaal geen smaak aan, terwijl ik dit altijd het HEERLIJKSTE vind van alle restaurants.. de friet was ietsje warmer, maar ik miste de voor jullie zo kenmerkende kruiden, normaal OOK het lekkerste.. Het dessert viel ook tegen, maar dat kan een kwestie van smaak zijn. Maar heel erg zonde dit, want ik vertel altijd HEEL enthousiast over jullie chicken on the nail!!

Desiree
14 januari 2024

Super lekkere spareribs weer. Bezorging was wat later maar ze belden netjes op om dit door te geven, en als compensatie zat er een lekker toetje bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric van Tilburg
7 januari 2024

Was weer geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fleur Hout
5 januari 2024

Lekker maar wel allemaal redelijk lauw bij levering dat is jammer

Desiree
31 december 2023

Super lekkere malse spareribs met overheerlijk knapperige frietjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
31 december 2023

Heerlijk jullie mixbox...!!!🥰

M. Cornelissen
31 december 2023

Lekker gegeten en de bezorging was super. Voor herhaling vatbaar. Fijne jaarwisseling.

Saskia
31 december 2023

Chicken on the nail was geen Chicken on the nail. Biefstuk was veels te doorbakken.

Rianne Arts
30 december 2023

Kwaliteit en bezorgen goed. Jammer dat er toch bief zat in de mixed grill tereijl we aan gaven geen bief. Er wsren vier stukjes terwijl jullie menu vijf aan geeft en er zaten geen sausjes bij. Erg jammer

Annelies Hendriks
28 december 2023

Nou de satevarkenshaas was genoeg de gamba,s te weinig het andere was een hap en op nou dat was een keer maar hoeft voor mij geen herhaling ...geef mij maar gewoon de normale menu,s.

Linda
26 december 2023

Complimenten voor het gemak van ophalen op eerste kerstdag.... goede en vriendelijke service, eten goed warm en geseald. Kwaliteit top, heerlijk malse sateetjes, krokante frietjes....net zo lekker als altijd! Super Gossie!!

F.C.
24 december 2023

Heerlijk gegeten !!

Renee
23 december 2023

Enorm genoten!

Desiree
22 december 2023

Erg lekkere spareribs, alleen jammer dat er toch uitjes op zaten ondanks de vermelding zonder uien

Michel
10 december 2023

Vooral het vlees is in het verleden beter geweest, wij vonden het niet speciaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groeneveld
8 december 2023

Precies op tijd, vriendelijke bezorger

Femke en kevin
7 december 2023

Altijd top bij jullie Alleen dit keer viel de spare Ribs heel erg tegen niet zo mals als we gewend zijn dat was jammer verder was het weer heerlijk

Litjens
27 november 2023

lekker eten en netjes op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K
23 november 2023
Maas
17 november 2023

Voor twee volwassenen en twee kinderen eten besteld. Het was lekker en ruim voldoende. We hadden met zijn 4-en drie desserts besteld om te delen, maar dit hadden we er niet bij vermeld. Twee van de drie waren al in vier porties verdeeld, erg aardig (de derde was niet deelbaar overigens)!

L. Linders
14 november 2023
J
11 november 2023

Eten aan de koude kant,friet lag los door de hele tas heen…

Sylvana
7 november 2023

Frietjes waren anders gekruid en spare ribs hadden ook niet de smaak wat we gewent zijn

Holtackers
6 november 2023

Bestelling werd 20 minuten later dan bevestigd bezorgd na tel. navraag. Bevestiging via mail dat de bestelling onderweg was, kwam binnen nadat de bestelling geleverd was. Eén saladebakje lag ondersteboven en open op de bestelling, dus zooitje. Verder waren de warme producten hooguit nog lauw te noemen. De smaak was echter vertrouwd goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies hendriks
4 november 2023

Was weer heerlijk,bezorging altijd op tijd.

Joyce
3 november 2023

Lekker gerecht! Alleen was de salade die erbij zat zout? Lijkt ons een foutje van de keuken, want dat vonden wij absoluut niet lekker en de vorige keren was dit niet het geval. Wij zouden daarnaast graag meerdere veganistische opties op het menu zien 🌱 😁

Giel
1 november 2023

Bavette was te ver gegaard en flauw bereid. Bloemkoolsoep zat iets in wat de smaak niet te goede deed. Naar onze mening teveel betaald voor wat we kregen. Gossiemikkie dip was wel nog steeds lekker!

Michael
30 oktober 2023
Michael
30 oktober 2023

Heerlijk gewoon..

Paul Engels
29 oktober 2023

Kwaliteit super en hoeveelheid ook, enkel met de mayo kwam t niet uit, maar dat kan aan mij liggen. 😆

Sigourney Mailuhu
25 oktober 2023

Ik had de Friander biefstuk (medium) besteld. En er stond bij ‘botermals’. Maar het was helaas erg taai.

Brandon
22 oktober 2023

Zat zeer weinig marinade over de ribs en het eten was niet echt warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
22 oktober 2023

We hebben al vaak van jullie eten mogen genieten. Daarom viel het gisteren ontzettend tegen. De smaak van de uiensoep was prima. De stokbrood met brie was een behoorlijke afknapper. Dan had ik de salade die niet echt vers was. Donkere randen.

Monique Lucasden
18 oktober 2023

Tom Koh Kai soep met kip en groenten voor € 8,25. Echter zonder kip en nauwelijks groenten. Schandalige prijs-:kwaliteit verhouding.

Van Goch
14 oktober 2023
Levi Janssen
10 oktober 2023
Karin
9 oktober 2023
K
6 oktober 2023
M
4 oktober 2023

De kwaliteit van het eten viel dit keer tegen. Spareribs waren droog, smaak van tapas was minder dan we gewend waren. Friet daarentegen was goed van smaak.

Rianne Arts
1 oktober 2023

Lekker. Genieten. Zelf niets doen. Top

Nici
26 september 2023

Jammer dat de warme friet in dezelfde zak werd bezorgt als mijn lemon pie Die was helemaal slap en warm De frietzak was ook nog eens open gegaan Beetje jammer

Nici
19 september 2023

Snelle bezorging Lekker eten

GHR
11 september 2023

Keurig verpakt en op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Duque luque
10 september 2023

Het vlees van de saté was erg droog en taai. Voor de rest was het prima

Stefan
25 augustus 2023

Lekker! Enige minpuntje was de hoeveelheid friet, voor 3 personen een hoofdgerecht besteld maar friet was een beetje karig.

Annelies Hendriks
25 augustus 2023

Heerlijk eten en de bezorging super ,dikke pluim.

André van Goch
21 augustus 2023

zoals altijd gewoon goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies hendriks
16 augustus 2023

Ontzettend leuke meiden die bij mij bezorgd hebben vorige week en gisteren...maar het eten vind ik echt super lekker en op tijd precies wat ze aangeven en nog heerlijk warm.

Annelies Hendriks
10 augustus 2023

Het eten was verrukkelijk...

Fam Lenssen
4 augustus 2023

Het was heerlijk!

Vermeulen
30 juli 2023

We hebben HEERLIJK gegeten 😊

Inge Van den acker
29 juli 2023

Het was weer heerlijk

Bryan
27 juli 2023

Bezorging niks op aan te merken. Verliep zoals altijd. De frietjes en salade waren ook dik in orde. Echter waren de spare ribs verder van perfect. Smaakte amper tot nie naar terriaky, de ribben zelf waren teveel vet en overgaar. Ben dit niet van jullie gewent, gezien de vorige keren perfect waren. Zorgt dit ervoor dat niet meer bij jullie bestel? Nee dat niet. Alleen ik zal wel huiverig zijn als ik de spare ribs wil bestellen

Marco
24 juli 2023

De spareribs waren voor de 3de keer op rij niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce
20 juli 2023

Makkelijk te bestellen. Helaas op het moment maar 1 vegan optie. Wel lekker en meer dan genoeg eten. Goede service!

Aleksandra
17 juli 2023

sperrips waren niet goed, ik denk dat het vlees oud was

v dam
15 juli 2023

Mooi op tijd bezorgd!! Minpunt was dat het vlees koud was en de frietjes slap.

Anita
15 juli 2023

Lekkere sparreribs 3 grote stukken per portie en ruim voldoende friet en salade erbij

Levi boebatoeta kaas
10 juli 2023

Best

Giacomo Franssen
10 juli 2023
Roumaynne
9 juli 2023

Vond het vlees erg weinig en minder goed gaar

Jechen
6 juli 2023

Zeer tevreden was lekker op tijd en het smaakte geweldig.

Anouk Ipek
5 juli 2023

Helaas een dikke tegenvaller deze keer. Kip niet goed gebakken, teveel kruiden op de frietjes en van de twee bakjes uienringen was 1 bakje veel te lang gebakken.

Natasja
1 juli 2023
M Meijer
26 juni 2023

Heerlijk gebeten en perfekt op tijd geleverd 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lonneke Peeters
22 juni 2023

Wij zijn al jaren heel tevreden over Gossimijne, we aten regelmatig in het restaurant maar hebben ook vaker thuis laten bezorgen of zelf afgehaald. Mijn favoriet is chicken on the nail, dit bestel ik dan ook eigenlijk altijd. De vorige keer dat we bestelden, was de witte chocolade parfait (ook favoriet) erg weinig, en dat heb ik gemeld. Daar kreeg ik heel netjes een kortingsbon voor. Afgelopen zondag heb ik deze gebruikt bij een bestelling. Maar helaas….. de chicken on the nail was niet gaar en het waren geen lekkere stukken kip zoals anders het geval is. Ook de kip bij de mixed grill was zo. Ik vond dit een enorme tegenvaller, aangezien we dus eigenlijk altijd goede kwaliteit gewend waren. Gelukkig was de rest wel lekker, en de witte chocolade parfait ook een mooie portie. Met vriendelijke groeten, Lonneke Peeters

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
21 juni 2023

Heerlijk gegeten, op tijd geleverd door vriendelijke bezorger!

Marco Jacobs
18 juni 2023

De spareribs waren niet te lekker, smaakte anders dan normaal. Champignons en gehakt was ook heel karig. De rest was prima! Complimenten voor de kruidenboter.

Jean van Veldhoven
16 juni 2023

Vlees was iets te doorbakken

Knoppers
15 juni 2023

Super levering en super lekker

Fam. Peters
29 mei 2023

Eten was niet echt warm meer, misschien beter verpakken zodat het warm blijft. Bezorgtijden van een uur is vrij lang, maar kan als het druk is. Wel lekker!

Giacomo Franssen
28 mei 2023

Venray

Lammers
26 mei 2023

Helaas de bestelling 30 min vertraging waardoor niet alles meer warm was.

-
26 mei 2023
Ivo Leenders
18 mei 2023

Als er staat je kan je bestelling ophalen om 18.20 en je moet wachten tot 18.50 dan heb je je zaken niet goed op orde hoor Echt schandalig dat het zo lang duurde. Nooit meer!

Sanne
12 mei 2023

Bezorging was snel. Sate van de haas was alleen echt te lang gebakken waardoor het erg droog was. Salade en friet waren heerlijk.

inge van den Acker
9 mei 2023

Dit keer viel sommig vlees helaas wat tegen. We bestelde de mix vlees box, we vonden beide het biefstukje met pepersaus niet zo lekker. Afijn, kan dus gebeuren, verder was het lekker...

Vermeulen
2 mei 2023

Helaas deze keer niet de kwaliteit die we gewend zijn. Javaanse saté was heel erg droog, ook geen saus oid. Bij de chicken on the nail zaten er allemaal botsplinters in het vlees.

Stefan
29 april 2023

Smaak prima al was het niet meer geheel warm, dit verbaasde me wel omdat we vlakbij wonen. Naast spareribs en sate extra friet voor 2-3 personen bij besteld. Dit viel tegen, vaker friet bij besteld maar dit keer erg weinig. Was idd voor 2-3 personen maar leek of de friet voor de hoofdgerechten vergeten was.

Giacomo Franssen
28 april 2023

Het eten was niet erg warm en kreeg twee kleine saté stokjes i.p.v. 3 grote stukken varkenshaas

Theo
23 april 2023

De. biefstuk was mals lekker warm en op tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
20 april 2023

Heerlijk eten.

Claudia
14 april 2023

Er goed rekening gehouden met de glutenvrije wensen, top!

Jack
10 april 2023
Pas
10 april 2023
Hetty
9 april 2023

Heerlijk gegeten opgehaald en t was nog heerlijk warm toen we thuis waren

Sander
7 april 2023

Heerlijke spareribs afgehaald! Alleen jammer dat de bestelling op de afgesproken tijd niet klaar was, en nog een kwartier duurde.

Jan Hageraats
3 april 2023
Wendy
31 maart 2023

Ik dacht dat er weer bezorging was een bestelde meteen. Tijdstip van bezorging kwam en ging. Geen eten. Toen ging de telefoon..... Wanneer ik het op kwam halen. Ik had helemaal verkeerd gelezen. Maar ondanks dat het mijn fout was, krijg ik mijn geld terug. Dat is service!

Astrid
27 maart 2023

Al vaker bij Gossimijne besteld en opgehaald. Echter nog nooit mee gemaakt dat ik de afhaal tijd om 19:30 had gezet. En vervolgens om 20:00 het restaurant uitloop met het bestelde eten. Belachelijk dat het eten pas klaar wordt gemaakt als je je meld(dit nagevraagd) als iemand ter plekke nog moet afrekenen is het een ander verhaal, maar als je gewoon met iDeal hebt betaald. Hopelijk is het de volgende keer beter geregeld.

Dennis
25 maart 2023
Mari-jo
24 maart 2023
Trudy
20 maart 2023

Zoals altijd, weer helemaal top. Heerlijk gegeten 😊

Van Oijen
13 maart 2023
Sidney Hendriksen
7 maart 2023

sparips weer erg lekker, mix vlees was lekker maar wel paar erg klijne stukjes vlees voor die prijs. dat viel wel tegen.

Gielens
3 maart 2023

Sate was super lekker, maar de spareribs waren zo taai en droog. Heel jammer. Jaren geleden waren ze nog zo mals.